DANCEOFFNIA CAMP 2017 - PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI DLA RODZICÓW

Numer zgłoszenia wypoczynku do Kuratorium Oświaty: [46523/POD/2017]
Adres ośrodka: Kukle 29 16-506 Giby, powiat sejneński, województwo podlaskie

Jak spakować dziecko na obóz

Pamiętajmy, o dostosowaniu wielkości bagażu – plecaka, walizki, torby – do wieku i możliwości fizycznych dziecka. Bardzo ważneszczególnie w przypadku młodszych dzieci – jest zaangażowanie w pakowanie własnego bagażu. Uczy to nie tylko samodzielności i odpowiedzialności, ale przede wszystkim ułatwia później dzieciom odnajdywanie rzeczy w swoim bagażu.
W przypadku małych dzieci prosimy o podpisywanie ubrań i rzeczy osobistych imieniem i nazwiskiem.
Wyprawka na obóz:
  • legitymacja szkolna,
  • dowód osobisty/paszport (dokument niezbędny podczas wycieczki do Druskiennik)
  • Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego - kartę można wyrobić “od ręki” w Podlaskiem Oddziale Wojewódzkim NFZ, na ulicy Pałacowej 3 w Białymstoku - wniosek do pobrania: http://bit.ly/2uCb6yF - druk można również pobrać na miejscu - oddział pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 - więcej info o EKUZ: http://bit.ly/2ukQnzO
  • buty sportowe do chodzenia, sandały/ klapki,
  • kurtka przeciwdeszczowa,
  • 2 ciepłe bluzy,
  • 5-7 koszulek z krótkim rękawem,
  • 2 pary krótkich spodenek,
  • 2 pary długich spodni,
  • strój kąpielowy,
  • ręcznik plażowy,
  • ręcznik do kąpieli,
  • czapka z daszkiem/ chustka na głowę
  • kosmetyczka, a w niej: - pasta do zębów, - szczoteczka do zębów, - mydło/żel pod prysznic, - krem z filtrem przeciwsłonecznym, - preparat odstraszający komary, - grzebień/szczotka, w przypadku dziewcząt również: gumki oraz wsuwki do włosów - szampon do włosów,
  • bielizna osobista,
  • skarpety; Oddzielny zestaw ubrań do zajęć tanecznych:
  • buty do ćwiczeń (tylko na zajęcia)
  • spodnie sportowe (co najmniej 3 pary)
  • koszulki (co najmniej 5 sztuk) Telefony, laptopy, tablety i inne pochłaniacze czasu
Obóz taneczny jest idealną okazją, aby dzieci mogły odpocząć od dóbr technologii – telefonów, laptopów, tabletów, konsoli do gier itp. Istotne jest, aby dzieci doceniały ruch, świeże powietrze, rozwijały swoją pasję, zawierały nowe znajomości oraz integrowały się w grupie. Ze swojej strony odradzamy aby dzieci zabrały ze sobą przedmioty, które będą pochłaniały czas oraz ich uwagę.

Kontakt z dzieckiem w trakcie wyjazdu

W większości przypadków dzieci potrzebują ok. 3–4 dni aby przyzwyczaić się do rozłąki i przystosować do nowej sytuacji. Stąd też, wskazane jest aby przez pierwszych parę dni ograniczyć kontakt z dziećmi gdyż telefon od rodziców czy dziadków może zakłócić proces przystosowywania się dziecka do nowego otoczenia.
Należy uszanować decyzję swojego dziecka w sprawie częstotliwości kontaktów. Jeśli nie chce dzwonić codziennie to zgódź się na to.
Telefony przez cały okres trwania obozu będą deponowane przez wychowawców i wydawane w na jedną godzinę popołudniu. Godzina zostanie wyznaczona na zebraniu z rodzicami. Dzięki temu unikniemy wieczornych i nocnych telefonów do ukochanych mam, które przeważnie potęgują u dzieci tęsknotę ;).

Telefon do kierownika obozu będzie można otrzymać w dniu wyjazdu na obóz. Kieszonkowe i rzeczy wartościowe

  • Wysokość kieszonkowego pozostawiamy do Państwa uznania. Idealną okazją do porozumienia się z innymi rodzicami w kwestii jego wysokości jest zebranie, które odbędzie się w piątek, 18 sierpnia 2017 r. o godz. 18:00
  • Jeżeli rodzic/dziecko wyraża taką ochotę, może przekazać pieniądze (zapakowane w kopercie i dokładnie opisane – suma i dawkowanie) wychowawcy grupy.
Np. Jan Kowalski – 100 zł, 10zł dzień Unikniemy w ten sposób jakichkolwiek przykrych sytuacji np. zgubienie pieniędzy.

Istnieje możliwość zdeponowania u wychowawcy grupy innych wartościowych rzeczy, wszelkich sprzętów elektronicznych itd. Leki

Jeżeli dziecko zażywa jakiekolwiek leki, wychowawca grupy musi być o tym poinformowany. Ponadto, wszystkie lekarstwa muszą być szczegółowo opisane wraz ze sposobem dawkowania i przekazane wychowawcy grupy przy autokarze w dniu wyjazdu.

Zbiórki

Niedziela, 20 sierpnia
10:00 - zbiórka pod studiem 10:30 - wyjazd z parkingu Madro
Środa, 30 sierpnia
10:00 - wyjazd z Kukli po śniadaniu ok. 12:00 - planowany powrót do Białegostoku (również na parkingu Madro) Jedzenie na drogę
  • Dzieci zaraz po przyjeździe na obóz mają obiad, dlatego prosimy o rozsądną ilość prowiantu na drogę – wystarczą 1, 2 kanapki + picie (najlepiej woda).
  • Cały prowiant, który pozostanie na drugi dzień – zostanie wyrzucony, aby zapobiec jakimkolwiek zatruciom pokarmowym.
  • Szczególnie prosimy o ograniczenie ilości słodyczy. Dzieci mają tendencje do spożywania słodyczy przed obiadem, co później skutkuje niechęcią do spożywania posiłków :)
  • Dzieci podczas treningów piją dużą ilość wody, prosimy aby dzieci wzięły ze sobą zapas wody. Będzie również możliwość zakupu wody na miejscu (po przystępnej cenie).
  • Uprzejmie prosimy, aby nie dawać dzieciom słodyczy !

Odwiedziny

Tylko rodzice i opiekunowie prawni – po uprzednim powiadomieniu wychowawcy grupy – mają prawo zabierać dziecko podczas odwiedzin. Pozostałe osoby, które chciałyby odwiedzić dzieci (np. dziadkowie) i zabrać (np. na plażę) muszą posiadać upoważnienie podpisane przez obojga rodziców.
Upoważnienie do odwiedzin dziecka (musi posiadać każda odwiedzająca osoba, nie będąca opiekunem prawnym dziecka) Pobierz upoważnienie -> http://bit.ly/2ul7Vjj

Wcześniejszy odbiór dzieci

Upoważnienie do odbioru dziecka (musi posiadać, każda odbierająca wcześniej dziecko osoba, nie będąca opiekunem prawnym dziecka)
Pobierz upoważnienie -> http://bit.ly/2uC1gfS W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
DanceOFFnia Studio Działań Kreatywnych Ul. Zwycięstwa 8/1 lok. 10 15-703 Białystok tel. +48 85 652 51 64 e-mail: studio@danceoffnia.pl

Poprzednie Następne

Godziny pracy studia

  • Poniedziałek-Czwartek: 16.00 - 21:30

Godziny pracy biura

Informujemy o nowych godzinach pracy biura w sezonie 2023/2024

  • Wtorek: 16.30-19.00
  • Środa 16.30-19.00
  • Czwartek 16.30-19.00
  • Poza godzinami pracy biura prosimy o kontakt mailowy.

My w sieci



Dane kontaktowe

  • DanceOFFnia Studio Działań Kreatywnych
    Karolina Maria Garbacik
  • ul. Zwycięstwa 8/1 lok.10
    (Wjazd od ulicy Zwycięstwa- główna brama Madro)
    15-703 Białystok
  • +48 666 820 319
  • studio@danceoffnia.pl
  • Parking Madro jest bezpłatny przez 2 godziny od momentu wjazdu.

Dane do przelewu

  • DanceOFFnia Studio Działań Kreatywnych
    Karolina Maria Garbacik
  • ul. Zwycięstwa 8/1 lok.10
    15-703 Białystok
  • NIP: 542-221-09-00
  • ING Bank Śląski
    05 1050 1823 1000 0023 2045 8728

Siedziba Biura SDK DanceOFFnia

  • ul. Zwycięstwa 8 lok.202
    15-703 Białystok